Тарифні плани

DRUK.Engine - це наша відповідь на всі вимоги сучасного ринку друкарської індустрії. Ми працюємо на базі системи підписки, що надає вам гнучкість у виборі способу оплати: оберіть щомісячну плату або заощаджуйте, оплачуючи рік наперед.
Доступний 14-денний безкоштовний пробний період. Таким чином ви зможете переконатися у всіх перевагах нашої системи, перш ніж приймати рішення.
StartStandardProExpert
€100/міс€200/міс€400/міс€999/міс
СпробуватиСпробуватиСпробуватиСпробувати
Власний сайт-магазин (web2print)
Особистий кабінет клієнта
Максимальна кількість продуктів
20
40
Безліміт
Безліміт
Файли на вашому Amazon акаунті
Власний домен
Миттєвий розрахунок ціни та термінів виробництва
Зовнішній вигляд сайту
Базовий шаблон та використання CSS редактору
Базовий шаблон та використання CSS редактору
Персональний дизайн та додаткові модулі**
Персональний дизайн та додаткові модулі**
Кількість співробітників
1
5
20
Безліміт
Кількість обладнання
10
20
Безліміт
Безліміт
Автоматична генерація технологічної карти
Наявність онлайн оплати
Модуль “Таск менеджер” для контролю за виробництвом
Модуль “Склад” для контролю за матеріалами
Перелік працівників та призначення ролей для виконання завдання (Керування командою)
Підключення зовнішніх сервісів
Автоматизація препрес задач
E-mail підтримка для ваших співробітників
Персональний менеджер з підтримки
Доступно за додаткову плату.
Інтеграція з обладнанням Konica-Minolta
Виділені сервери
Start
Спробувати
Власний сайт-магазин (web2print)
Особистий кабінет клієнта
Максимальна кількість продуктів
20
Файли на вашому Amazon акаунті
Власний домен
Миттєвий розрахунок ціни та термінів виробництва
Зовнішній вигляд сайту
Базовий шаблон та використання CSS редактору
Кількість співробітників
1
Кількість обладнання
10
Автоматична генерація технологічної карти
Наявність онлайн оплати
Модуль “Таск менеджер” для контролю за виробництвом
Модуль “Склад” для контролю за матеріалами
Перелік працівників та призначення ролей для виконання завдання (Керування командою)
Підключення зовнішніх сервісів
Автоматизація препрес задач
E-mail підтримка для ваших співробітників
Персональний менеджер з підтримки
Інтеграція з обладнанням Konica-Minolta
Виділені сервери
Standard
Спробувати
Власний сайт-магазин (web2print)
Особистий кабінет клієнта
Максимальна кількість продуктів
40
Файли на вашому Amazon акаунті
Власний домен
Миттєвий розрахунок ціни та термінів виробництва
Зовнішній вигляд сайту
Базовий шаблон та використання CSS редактору
Кількість співробітників
5
Кількість обладнання
20
Автоматична генерація технологічної карти
Наявність онлайн оплати
Модуль “Таск менеджер” для контролю за виробництвом
Модуль “Склад” для контролю за матеріалами
Перелік працівників та призначення ролей для виконання завдання (Керування командою)
Підключення зовнішніх сервісів
Автоматизація препрес задач
E-mail підтримка для ваших співробітників
Персональний менеджер з підтримки
Інтеграція з обладнанням Konica-Minolta
Виділені сервери
Pro
Спробувати
Власний сайт-магазин (web2print)
Особистий кабінет клієнта
Максимальна кількість продуктів
Безліміт
Файли на вашому Amazon акаунті
Власний домен
Миттєвий розрахунок ціни та термінів виробництва
Зовнішній вигляд сайту
Персональний дизайн та додаткові модулі**
Кількість співробітників
20
Кількість обладнання
Безліміт
Автоматична генерація технологічної карти
Наявність онлайн оплати
Модуль “Таск менеджер” для контролю за виробництвом
Модуль “Склад” для контролю за матеріалами
Перелік працівників та призначення ролей для виконання завдання (Керування командою)
Підключення зовнішніх сервісів
Автоматизація препрес задач
E-mail підтримка для ваших співробітників
Персональний менеджер з підтримки
Доступно за додаткову плату.
Інтеграція з обладнанням Konica-Minolta
Виділені сервери
Expert
Спробувати
Власний сайт-магазин (web2print)
Особистий кабінет клієнта
Максимальна кількість продуктів
Безліміт
Файли на вашому Amazon акаунті
Власний домен
Миттєвий розрахунок ціни та термінів виробництва
Зовнішній вигляд сайту
Персональний дизайн та додаткові модулі**
Кількість співробітників
Безліміт
Кількість обладнання
Безліміт
Автоматична генерація технологічної карти
Наявність онлайн оплати
Модуль “Таск менеджер” для контролю за виробництвом
Модуль “Склад” для контролю за матеріалами
Перелік працівників та призначення ролей для виконання завдання (Керування командою)
Підключення зовнішніх сервісів
Автоматизація препрес задач
E-mail підтримка для ваших співробітників
Персональний менеджер з підтримки
Інтеграція з обладнанням Konica-Minolta
Виділені сервери

* - доступне підключення модуля за окрему плату зі своїм доменом на кожну мову
** - впровадження персонального дизайну по узгодженому технічному завданню за окрему додаткову оплату.
 

Персональна серверна версія
Зв’язатись з нами

DRUK.Engine Server - це версія без лімітів з можливістю створення персонального дизайну вашого веб-сайту. 
Система встановлюється на персональний сервер, і всі дані будуть доступні лише вам. 
 

Окрім того ми пропонуємо:

  • гнучку архітектуру, яка пристосовується до ваших потреб;
  • повну кастомізацію вашого майбутнього сайту-магазину - ви отримаєте можливість налаштувати систему саме так, як вам зручно; 
  • засоби для гармонійної інтеграції та синхронізації з іншими системами, роблячи вашу роботу ще легшою та ефективнішою.
Зв’язатись з нами
Найчастіші запитання

Ви сплачуєте лише обумовлену на цій сторінці передплату та додаткові замовлені сервіси.

Наша система спроєктована так, щоб ви могли легко самостійно налаштувати всі параметри. Але якщо вам потрібна допомога, не вагайтеся звернутися до нас. У такому разі, ми пропонуємо послуги інтегратора, який може взяти на себе процес конфігурації. Вам залишається тільки відвести час на обговорення деталей та оплатити його робочий час.

Наша система спроєктована так, щоб ви могли легко самостійно налаштувати всі параметри. Але якщо вам потрібна допомога, не вагайтеся звернутися до нас. У такому разі, ми пропонуємо послуги інтегратора, який може взяти на себе процес конфігурації. Вам залишається тільки відвести час на обговорення деталей та оплатити його робочий час.
 

У будь-який момент ви можете вибрати як більш дорогий, так і дешевший тариф, щоб не платити за функції, які вам не потрібні.

Ви можете сплачувати щомісячними платежами або отримувати вигідніші пропозиції при оплаті за 12 місяців одним платежем.

Протягом 14 днів у вас є безкоштовний пробний період, під час якого вам потрібно вибрати тарифний план, щоб мати можливість ознайомитися з усіма доступними функціями цього плану та пройти реєстрацію.

Завдяки сучасним технологіям віртуальної присутності, в 99% випадків ви можете зекономити на відрядженнях, використовуючи веб-камеру, чат або онлайн-дзвінок.

Договір буде автоматично сформований та доступний у вашому профілі друкарні.
 

У діючих тарифах на цій сторінці вказано кількість працівників. У версії "Expert" та "Серверній" немає обмежень щодо кількості працівників.

Відповідь на всі ваші питання від наших спеціалістів у робочий час: Пн - Пт 9:00 - 18:00 (UTC +2)
 

Ви купуєте доступ до інструментів, які підвищують цінність вашої друкарні. Спробуйте продати друкарню, яка вже цифровізована, має стандартизовані бізнес-процеси та прозору аналітику.
 

Можна оплатити онлайн карткою прямо на нашому сайті або запросити інвойс. Договір буде автоматично згенерований та доступний у вашому профілі після реєстрації.
 

Замовляйте безкоштовну демонстрацію
Хочете побачити, як виглядає система DRUK.Engine, її функції та можливості у реальному часі?
Замовити демонстрацію
demo
Інтеграція
Наша команда готова надати вам повний спектр послуг з інтеграції, які допоможуть вам максимально використовувати переваги DRUK Engine.
check
Налаштування калькуляції: Ми допоможемо налаштувати калькулятор цін, щоб він відображав вашу унікальну цінову політику.
check
Навчання співробітників: Проведення вебінарів для вашого персоналу, щоб всі знали, як ефективно використовувати систему.
check
Налаштування каталогу товарів: Ми розширимо та оптимізуємо ваш каталог товарів, забезпечуючи зручний доступ для клієнтів.
check
Наповнення контентом сайту: Ми допоможемо наповнити ваш сайт інформацією та контентом, що привертає клієнтів.
check
Імпорт матеріалів: Наша команда забезпечить імпорт інформації про матеріали для замовлень, спрощуючи процес замовлення.
check
Базове SEO налаштування: Забезпечимо базове налаштування SEO для покращення видимості вашого сайту в пошукових системах.
check
Додавання обладнання: Ми інтегруємо ваше обладнання в систему DRUK Engine, щоб оптимізувати виробництво.
Зауважте, що інтеграція в систему відбувається протягом першого місяця роботи з системою. Оплата інтеграційних послуг проводиться за годинним тарифом у розмірі $10 за годину. 
Ми обіцяємо зробити цей перехід легким та приємним для вас, тож готуйтеся до нового досвіду разом із  DRUK.Engine!
Зв’язатись з нами