Таск менеджер
Система автоматичної генерації задач на виробництво замовлення
Як тільки замовлення сплачено клієнтом, воно автоматично потрапляє в список задач по виробництву (пре-друк, друк, пост-друк, логістика). Замовлення може бути оформлене як клієнтом самостійно, так і менеджером друкарні.
Також, замовлення можна редагувати в будь-який момент (на випадок, якщо клієнт забув додати макет, або клієнт згадав важливу інформацію, яку менеджер може внести як коментар, доступний в деталях виробництва).
Робочий кабінет працівника зі списком задач
Після підтвердження замовлення, воно автоматично трансформується в послідовні задачі на всі необхідні відділи, формуючи щоденні робочі процеси на виробництві в залежності від терміновості, завантаження відділів.
Мобільна адаптація інтерфейсу для працівників цеху
Для працівників цеху, які завжди в русі та зайняті виробництвом дуже важливо мати швидкий доступ до своїх завдань і мати всю повну інформацію для виробництва під рукою, без необхідності підходити до комп’ютеру. Саме тому ми розробили мобільну адаптацію DRUK.engine, що робить перегляд тасок зручним у будь-який час і у будь-якому місці.
Завдяки зручній системі, відбувається автоматичне створення задач по техкарті, яку технолог робить один раз і потім вона може повторно використовуватись. Завдяки цим техкартам, працівники мають повну інформацію про те, який матеріал і скільки його треба використовувати для тієї чи іншої поліграфічної продукції, на якому обладнанні необхідно виготовити товар.