promo_img

Таск менеджер

Усі процеси й багаторівневе управління командою друкарні в реальному часі в одному місці.
check
Автоматична генерація задач на основі замовлення
check
Персональне призначення задач виконавцям
check
Зручна комунікація між працівниками
check
Повна інформація щодо деталей виробництва товару
Таск Менеджер від DRUK може допомогти, якщо:
check
Ви користуєтесь застарілою системою обробки замовлень. Більшість замовлень обробляється на колінках у блокнотах
check
У вас відсутня автоматизована система обробки замовлень. Усі техкарти створюються вручну, з великим % неточностей і помилок, немає синхронізації зі складом, тощо.
check
Ви втрачаєте забагато часу між прийомом замовлення та кожним наступним етапом управління виробництвом друкарні через брак зручної та вчасної системи комунікації та сповіщень.
check
Хаотичний процес координації між працівниками різних відділів призводить до помилок при виробництві, неналежному використанні матеріалів зі складу, і як результат затримки готовності замовлень.
Що з себе представляє Таск Менеджер?

Система автоматичної генерації задач на виробництво замовлення

Як тільки замовлення сплачено клієнтом, воно автоматично потрапляє в список задач по виробництву (пре-друк, друк, пост-друк, логістика). Замовлення може бути оформлене як клієнтом самостійно, так і менеджером друкарні.

Також, замовлення можна редагувати в будь-який момент (на випадок, якщо клієнт забув додати макет, або клієнт згадав важливу інформацію, яку менеджер може внести як коментар, доступний в деталях виробництва).

img

Робочий кабінет працівника зі списком задач

Після підтвердження замовлення, воно автоматично трансформується в послідовні задачі на всі необхідні відділи, формуючи щоденні робочі процеси на виробництві в залежності від терміновості, завантаження відділів.

img

Мобільна адаптація інтерфейсу для працівників цеху

Для працівників цеху, які завжди в русі та зайняті виробництвом дуже важливо мати швидкий доступ до своїх завдань і мати всю повну інформацію для виробництва під рукою, без необхідності підходити до комп’ютеру. Саме тому ми розробили мобільну адаптацію DRUK.engine, що робить перегляд тасок зручним у будь-який час і у будь-якому місці.

img
img
Що ви отримаєте після підключення модуля Таск Менеджер

Завдяки зручній системі, відбувається автоматичне створення задач по техкарті, яку технолог робить один раз і потім вона може повторно використовуватись. Завдяки цим техкартам, працівники мають повну інформацію про те, який матеріал і скільки його треба використовувати для тієї чи іншої поліграфічної продукції, на якому обладнанні необхідно виготовити товар.

Завдяки зручному швидкому доступу до повної інформації по замовленню, менеджер може у будь-який час побачити на якому етапі виробництво (у друку/готове до видачі, передано логісту тощо). Тож коли клієнт дзвонить, немає потреби бігти у цех, щоб дізнатись статус замовлення. Усе відображається у картці замовлення.
Автоматично згенеровані задачі (від підготовки до друку до його видачі/доставки) автоматично стають доступні в розділі задачі. Кожна з задач має статуси (нова/в роботі/готова/відкладено) та відповідального працівника (призначеного автоматично, або вручну). В залежності від послідовності задач у техкарті використовується проста зміна статусів задачі. Також, в разі надлишкового використання матеріалів, друкар фіксує це в системі і синхронізує зі складом, що робить процеси виробництва і витрати на брак прозорими.
Ви зможете переглядати інформацію у реальному часі про завантаженість та чергу робіт на день/тиждень, а також виконані роботи за попередні періоди у “Пре-пресі”, “Печаті”, “Постпресі”, “Логістиці”. Доступне перегляд та планування завантаженності по конкретному працівнику чи відділу.
Завдяки зручній системі комунікації між працівниками через коментарі, можна швидко побачити проблеми та мати змогу оперативно їх вирішити.
Більше подробиць про нашу систему:
module
Деталі про модуль Konica-Minolta
Дізнатися більше
module
Деталі про модуль Замовлення
Дізнатися більше
Замовляйте безкоштовну демонстрацію
Хочете побачити, як виглядає модуль “Таск менеджер”, його функції та можливості у реальному часі?
Замовити демо