Склад
Автоматизоване ведення складського обліку.
Модуль надає можливість автоматичного бронювання матеріалу при оформленні замовлень та списання матеріалів після виконання виробничих операцій. Ця функціональність дозволяє підтримувати актуальну інформацію про наявність матеріалів на складі та їх використання в реальному часі.
Під час оформлення замовлення система автоматично резервує необхідну кількість матеріалів, щоб гарантувати їх наявність для подальшої обробки. Після бронювання матеріалів система автоматично списує їх зі складу при виконанні відповідних виробничих операцій.
Завдяки автоматизованому бронюванню та списанню матеріалів можна значно підвищити ефективність виробничих процесів, уникнути затримок через відсутність матеріалів та забезпечити вчасне виконання замовлень клієнтів. Така система управління запасами друкарні дозволяє оптимізувати виробничі процеси та забезпечити належний рівень обслуговування клієнтів.
Прозорість в управлінні запасами.
Модуль "Склад" надає можливість систематично перевіряти наявність матеріалів на складі та автоматично визначати, чи закінчуються вони, чи є їх достатньо для виконання замовлень. Користувач може швидко отримати інформацію про кількість наявних матеріалів та отримати сповіщення, коли їх кількість досягне критичного рівня. Окрім того, модуль дозволяє здійснювати ефективне управління процесами постачання товарів на склад друкарні.
Крім того, модуль дозволяє точно відстежувати, куди витрачається конкретний матеріал, враховуючи рух матеріалів на складі та його привʼязку до виробничих процесів. Це дозволяє ефективно планувати закупівлі, уникати дублювання витрат та зменшувати втрати через невідповідності.
Крім того, модуль надає можливість бронювання матеріалів під час оформлення замовлення. Наша система керування друкарнею дозволяє ефективно управляти наявністю та використанням ресурсів, уникнути ситуацій, коли матеріали вже були використані або зарезервовані для інших замовлень.Такий підхід сприяє підвищенню ефективності виробничих процесів та задоволенню клієнтів швидкістю та якістю обслуговування.
Конвертація форматів матеріалів.
Наша система автоматичного керування складом друкарні дозволить вам ефективно управляти запасами, виконуючи розрізання матеріалів одного формату на інший.
Коли вам потрібні матеріали у специфічному форматі для виробництва, ви можете легко використовувати функціонал розрахунку розкрою. Просто оберіть матеріал та відповідний формат, введіть необхідну кількість для розкрою, а модуль автоматично розрахує прогнозований результат після розкрою. Після введення параметрів, ви можете здійснити розкрій матеріалу одного формату та його списання, а також внести в систему матеріал іншого формату. Ми надаємо зручний інтерфейс для здійснення цих операцій прямо на складі друкарні буквально у декілька кліків.
Завдяки цій можливості ви зможете ефективно управляти запасами, автоматизуючи розрахунки, надходження та списання після розкрою, зменшуючи кількість матеріалів одного формату та збільшуючи кількість іншого. Крім того, всі рухи матеріалів будуть автоматично відображені в системі, що забезпечить точний облік матеріалів друкарні та їх руху на складі.
Модуль надасть можливість точно відстежувати кількість товарів та матеріалів на складі, контролювати їх рух та рівень запасів. Ви зможете швидко і точно визначити, чи закінчуються матеріали або товари, та вчасно реагувати на це.
Модуль дозволить вам оптимізувати процеси постачання, прогнозувати попит на товари та матеріали, а також планувати замовлення для запобігання дефіциту або перенасичення складу друкарні товарами. Цей модуль допоможе вам здійснювати повний контроль за ланцюгом використання матеріалів до їх списання під час виробництва товарів.
Завдяки точному управлінню запасами, ви зможете забезпечити вчасну доставку товарів та матеріалів клієнтам. Це підвищить рівень задоволення клієнтів і сприятиме побудові довгострокових відносин з ними.
Модуль надасть вам можливість отримувати детальні звіти та аналітичну інформацію щодо оборотів товарів, руху запасів та ефективності управління складом. Ви зможете аналізувати ці дані для прийняття стратегічних рішень та вдосконалення бізнес-процесів для надання друкарських послуг.
Швидке виявлення неефективних процесів та зменшення затрат на управління запасами допоможе вам економити кошти та підвищити прибутковість друкарні. Підвищена ефективність управління запасами також сприятиме оптимізації робочих процесів і зниженню витрат на утримання складу.