Індивідуальна адаптація системи керування друкарнею під спеціалізацію вашого бізнесу
Сервісне рішення для друкарень з їхньою спеціалізацією та процесами
Запит демоДоступні модулі для підключення
Персональний сайт-магазин
Сайт-магазин робить процес замовлення для клієнтів простим та швидким. Ваші клієнти можуть вибирати продукцію, отримувати миттєві розрахунки вартості, безпечно оплачувати та зберігати інформацію про замовлення в особистому кабінеті.
Альтернативні стилі для сайту
Заміна акцентного кольору, фотографії та текстів – можливості базової версії. Спеціальна адаптація сайту під специфіку друкарні та запити цільової аудиторії – додатковий модуль для сайту.
Клієнти
Модуль допомагає надавати персоналізоване та ефективне обслуговування клієнтів у вашій друкарні. Інформація про клієнтів, їх запити та замовлення будуть систематизовані та прозорі, а ваші менеджери матимуть змогу швидко та легко взаємодіяти з клієнтами, формуючи позитивний клієнтський досвід.
Більше про взаємодію з клієнтами
Замовлення
Модуль націлений на швидкість та ефективність обробки замовлень. Надає точність і надійність інформації про замовлення, дозволяє контролювати ланцюжок виконання замовлення та забезпечує моніторинг продуктивності роботи менеджерів. Більше про роботу з замовленнями
Таск Менеджер
Універсальний інструмент для автоматизації та систематизації управління командою друкарні в реальному часі. Він дозволяє генерувати завдання, відстежувати виробництво та покращувати комунікацію між співробітниками. Більше про Таск менеджер для друкарні
Склад
Модуль - це ваш помічник у точному обліку матеріалів та вчасному реагуванні на кількість залишків на складі. Ця інформація допомагає уникнути зупинок у виробництві і дозволяє вам завжди мати під контролем витрати матеріалів. Прогнозування витрат і ефективне управління запасами стають простішими завдяки DRUK.
Наліпки у листах
Спеціальний інтерфейс для виробів з контурним різанням у листах. Ви назавжди забудете про такі питання як "Скільки їх на аркуші міститься" або "А скільки коштує Х стікерів круглих Y розміру". Підготуємо файл під друк та файл для різання. Підтримуємо автоматичний різак серії iECHO PK.
Рулонний друк
Спеціальний інтерфейс на сайті та у вашій CRM системі. Алгоритми калькуляції для рулонних робіт, перевірки файлів та спуску смуг для друку та постобробки виробів у рулонах.
Автоматизація препресу
Приведення файлів до стандартів друкарні, автоматизація рутинних процесів обробки файлів для виробництва. Можливість індивідуального налаштування під потреби підприємства.
Робота з підрядниками
Імпорт прайс-листів підрядників та автоматичний вибір алгоритмів підрядних робіт під час виготовлення деталей чи виробів цілком.
Обмін даними з обліковими системами
Наскрізна інтеграція товарів, розрахунків, складу, фінансів за допомогою API. Інтеграція з вашим програмним забезпеченням або сервісами у серверній версії.
Налаштування особистого сервера
Підбір та налаштування власного локального сервера для зберігання файлів та встановлення сервісів локально. Віддалений моніторинг та супровід. Снапшоти станів файлової системи (можливість відкотити стан файлу чи папки на потрібну вам дату).

Фічі очікуються...
Залишіть заявку
Ми зв'яжемося і розповімо докладніше –– що Вам дасть підключення ДРУК на Вашому ринку і скільки це займе часу.
Для отримання додаткової інформації про партнерство напишіть нам: partner@druk.ua
Запит демо