
Маркетплейс ДРУК - зручний майданчик для друкарень та клієнтів.
Якщо ви друкарня, ми в ДРУК вас розуміємо. Розуміємо й проблеми, які вам доводиться вирішувати щодня. І пропонуємо рішення, які вас потішать.
Додаткові можливості маркетплейса

Візуалізація на сайті

Замовлення макету та перевірка файлів

Продаж своїх товарів через поліграфічний супермаркет

Можливість бачити виконання та доставку замовлення

Заощадження робочих годин менеджера під час оформлення замовлення

Візуально приємний каталог усіх ваших товарів

Чому саме ми?
Ми не друкарня. Не поліграфія.Ми – IT-компанія з глибоким розумінням поліграфічного ринку, яка відкрила свої 10-річні напрацювання для світового ринку поліграфії.Наша ключова особливість - це швидкість. Ми робимо швидко те, що потрібно людям - розраховуємо вартість виготовлення товару будь-якої складності і з будь-яким тиражем.Найбільший витік ресурсу при оформленні замовлення - розрахунок вартості товару та його варіантів. Тривалість розрахунку замовлення – у середньому становить 10 хв. І це при тому, що тільки 28% розрахунків стає замовленням.Наш алгоритм вважає за секунду відразу 3 розрахунки (швидше, стандарт, дешевше) з будь-яким тиражем.
Запит демо
"Я створив те, що було потрібно моїй друкарні колись"
Мене звуть Денис Бояркін і я пов'язаний з поліграфією понад 10 років, за які зрозумів, що багато в цій сфері дуже лампове, якщо хочете аналогове - на коліні. І вирішив змінити це.Так з'явився ДРУК - проект, який поєднує зручність для друкарень та зручність замовлення поліграфічної продукції для їхніх клієнтів. Його розробляє моя команда, яка горить ідеєю змінити світ поліграфії.Ми колектив українських розробників, який разом уже понад 2 роки і ми чітко рухаємося до мети спрощення та автоматизації найтрудомісткіших процесів для поліграфістів та вирішення нагальних проблем клієнтів друкарні , чітко розуміючи їх біль та складність.
Наше рішення - це маркетплейс druk.ua, де зустрічаються клієнти та друкарні.Наша мета вирішити складності, з якими стикаються друкарні при виробництві, тому ми відкриті до побажань друкарень, що підключаються, ми створюємо і покращуємо наш продукт спільно з нашими клієнтами. Так ми розробляємо додаткові модулі, спираючись на специфіку виробництва та спеціалізацію наших клієнтів.Я мріяв про таку систему, яка врахує все, що мені потрібно, як власнику друкарні. Якщо я зручно та швидко працюю - то зручно клієнту.І більше 10 років я відточував процеси та саму ідею, яку ви зараз бачите.
Денис Бояркін, засновник проекту DRUK Engine

Win-Win рішення для всіх
ДРУК - це:
Проблеми, з якими стикаються всі друкарні та наші рішення
Складність пошуку нових клієнтів
Багато друкарських будинків сьогодні працюють через сарафанне радіо, або офлайн офіс, обмежуючи себе власним регіоном. Пандемія показала необхідність використання інших засобів пошуку нових клієнтів, враховуючи, що клієнти зараз все частіше шукають замовлення на друк в Інтернеті.Рішення від маркетплейсу DRUK:персональний вебсайт друкарні, публікація друкарських продуктів у маркетплейсі, без посилання на регіон. Ми постійно працюємо над просуванням ринку в Інтернеті та розширюємо коло потенційних клієнтів друку.
Виникнення багатьох питань щодо макета при замовленні товарів
При замовленні друку клієнт часто стикається з питаннями від фахівців, в яких він не має досвіду, плутається у термінах. Як результат, він намагається розібратися, вивчивши багато статей, або менеджер з друку вчить його, що займає багато часу, або клієнт просто залишає ідею зробити замовлення саме у вас.Рішення від маркетплейсу DRUK:ми вводимо контекстуальні підказки для всіх професійних термінів. Ми також підготували всі необхідні вимоги до макета простою мовою та автоматизували нормалізацію файлів та найбільш необхідну підготовку макета для друку.
Відсутність онлайн-трекінгу замовлення
Кожен клієнт хоче побачити, що відбувається з його замовленням саме зараз, щоб бути впевненим у термінах та результаті.Рішення від маркетплейсу DRUK:ми транслюємо статус замовлення та кожного товару у замовленні в особистому кабінеті клієнта, щоб він міг легко і чітко відстежувати передбачувану дату готовності товарів та замовлення, етап, на якому знаходиться замовлення.
Непередбачуваний результат
Коли клієнт вперше замовляє товари з друкарні, йому досить складно уявити результат свого замовлення. З цієї причини клієнт перебуває у стані непередбачуваного результату.Рішення від маркетплейсу DRUK:автоматичне модулювання попереднього перегляду замовлення: клієнт зможе візуально оцінити, як виглядатимуть товари з його макетом. Ми ретельно контролюємо виробничі картки, так що результат завжди прогнозуємий, бо ми працюємо лише з друкарнями високого рівня професіональності.
Високий поріг для виходу друкарні на онлайн-ринок
Для того, аби друкарня почала продавати онлайн, створити сайт замало. Вам потрібно мати систему, яка дійсно спрацює, а не лежить десь на сервері та потрапила до індексу пошукових систем.Рішення від маркетплейсу DRUK:Ми розробили інтеграцію між сайтом, який отримують наші партнери та CRM (система управління взаємодією із клієнтами), щоб відстежувати замовлення від створення клієнтом, до його видачі. Також CMS (система управління змістом сайту), де співробітник друкарні зможе управляти змістом сторінок сайту у простому та зрозумілому інтерфейсі, без звернення до програмістів.

Наша основна відмінність
Саме системою, яка вирішує всі ці проблеми, є маркетплейс DRUK. Ми даємо зручний та простий редактор, самі займаємося seo, участь у маркетплейсі дає додатковий потік із онлайн ринку поліграфії регіону.
Стати партнером DRUK
Заповніть форму та отримайте бонусом доступ до демо-версії нових покращень маркетплейсу, які заощадять ваші гроші та допоможуть заробляти більше.
Ми зв'яжемося та розкажемо докладніше – що вам дасть підключення ДРУК на вашому ринку та скільки це займе часу.
Запит демо