ma_header

Маркетплейс ДРУК - зручний майданчик для друкарень та клієнтів.

Якщо ви друкарня, ми в ДРУК вас розуміємо. Розуміємо й проблеми, які вам доводиться вирішувати щодня. І пропонуємо рішення, які вас потішать.
Маркетплейс у розробці!

Додаткові можливості маркетплейса

Візуалізація на сайті
  • Ми разом із друкарнями-партнерами, заздалегідь підготували оптимальні комбінації матеріалів, методів виготовлення та форматів — назвали це "типи товарів".
  • Розробили типи товарів, щоб клієнт міг вибрати найкращий варіант для себе за один "клік".
  • Для більшої ясності сторінки товарів містять високоякісні фотографії продуктів та матеріалів, які використовуються у виробництві, розміри форматів продуктів та опис властивостей поверхонь.
Замовлення макету та перевірка файлів
  • Алгоритм автоматично перевіряє макет під час завантаження, заощаджуючи час фахівця пре-пресу.
  • Клієнт бачить помилку при завантаженні макета та опис того, що потрібно виправити зрозумілою мовою.
  • Після завантаження макета алгоритм автоматично готує макет для друку - саме це економить час як клієнту, так і друкарні.
  • Онлайн-замовлення макету за бріфом — це проста і потрібна функція: клієнт описує побажання, а друкарський будинок працює на основі технічного завдання від клієнта.
Продаж своїх товарів через поліграфічний супермаркет
  • Багато друкарських будинків спеціалізуються на одній сфері, і тому легко можуть втратити клієнта із замовленням, де з 3 товарів, друкарня може виконати один, але краще, ніж інші. Завдяки продажу через маркетплейс ви можете автоматично отримати частину замовлення, в якому ви спеціалізуєтесь, а друкарня-партнер виконає решту: клієнту не потрібно буде шукати професійного виконавця для кожного з продуктів.
  • Клієнт може обирати метод виробництва: швидше, стандартний, дешевший, де саме ваш продукт може бути найбільш вигідним у порівнянні з партнерами.
Можливість бачити виконання та доставку замовлення
  • Клієнти, використовуючи особистий кабінет, можуть контролювати стан замовлення, не очікуючи відповіді від менеджера друкарні.
  • Клієнти мають особистий кабінет із відстеженням процесів виробництва та доставки.
  • Для клієнтів працює служба підтримки у режимі 24/7.
  • Розрахунок ціни замовлення на мілісекунду — це те, що оцінять навіть найвибагливіші клієнти.
Заощадження робочих годин менеджера під час оформлення замовлення
  • Сам клієнт може обрати витрати на замовлення, змінивши тираж та тип товарів (з уже підготовленими параметрами), заощаджуючи час менеджера друкарні. Тобто, у реальному часі на сайті він зможе обрати той варіант до друку, що сходиться із його бюджетом при цьому йому не потрібна консультація менеджера.
  • Клієнту доступні вимоги до макета у зрозумілій формі, а система сама нормалізує та підготує файл до друку.
Візуально приємний каталог усіх ваших товарів
  • Стильний дизайн сторінок допомагає створити зручну атмосферу, де клієнту візуально приємно знаходитися.
  • При розробці сервісу, ми керуємося основними принципами зручності використання, тому клієнту легко знайти та обрати бажаний продукт.
  • Вашому менеджеру буде простіше продати, а клієнт зробить замовлення на професійно розробленому сайті.
ma_about
Чому саме ми?

Ми не друкарня. Не поліграфія.

Ми – IT-компанія з глибоким розумінням поліграфічного ринку, яка відкрила свої 10-річні напрацювання для світового ринку поліграфії.

Наша ключова особливість - це швидкість. Ми робимо швидко те, що потрібно людям - розраховуємо вартість виготовлення товару будь-якої складності і з будь-яким тиражем.

Найбільший витік ресурсу при оформленні замовлення - розрахунок вартості товару та його варіантів. Тривалість розрахунку замовлення – у середньому становить 10 хв. І це при тому, що тільки 28% розрахунків стає замовленням.

Наш алгоритм вважає за секунду відразу 3 розрахунки (швидше, стандарт, дешевше) з будь-яким тиражем.

Запит демо
druk_lead
"Я створив те, що було потрібно моїй друкарні колись"
Мене звуть Денис Бояркін і я пов'язаний з поліграфією понад 10 років, за які зрозумів, що багато в цій сфері дуже лампове, якщо хочете аналогове - на коліні. І вирішив змінити це. Так з'явився ДРУК - проект, який поєднує зручність для друкарень та зручність замовлення поліграфічної продукції для їхніх клієнтів. Його розробляє моя команда, яка горить ідеєю змінити світ поліграфії. Ми колектив українських розробників, який разом уже понад 2 роки і ми чітко рухаємося до мети спрощення та автоматизації найтрудомісткіших процесів для поліграфістів та вирішення нагальних проблем клієнтів друкарні , чітко розуміючи їх біль та складність.
Наше рішення - це маркетплейс druk.ua, де зустрічаються клієнти та друкарні. Наша мета вирішити складності, з якими стикаються друкарні при виробництві, тому ми відкриті до побажань друкарень, що підключаються, ми створюємо і покращуємо наш продукт спільно з нашими клієнтами. Так ми розробляємо додаткові модулі, спираючись на специфіку виробництва та спеціалізацію наших клієнтів. Я мріяв про таку систему, яка врахує все, що мені потрібно, як власнику друкарні. Якщо я зручно та швидко працюю - то зручно клієнту. І більше 10 років я відточував процеси та саму ідею, яку ви зараз бачите.
Денис Бояркін, засновник проекту DRUK Engine
ma_solves

Win-Win рішення для всіх

ДРУК - це:
check
супермаркет поліграфії без гео обмежень;
check
прозоре ціноутворення через автоматичний розрахунок ціни;
check
автоматизована підготовка макета до вибраного товару;
check
спрощене оформлення та трекінг замовлення;
check
виразні та зрозумілі описи товарів;
check
доступність як онлайн, і офлайн (веб + соцмережі), зокрема, для людей із інвалідністю.

Проблеми, з якими стикаються всі друкарні та наші рішення

Багато друкарських будинків сьогодні працюють через сарафанне радіо, або офлайн офіс, обмежуючи себе власним регіоном. Пандемія показала необхідність використання інших засобів пошуку нових клієнтів, враховуючи, що клієнти зараз все частіше шукають замовлення на друк в Інтернеті. Рішення від маркетплейсу DRUK: персональний вебсайт друкарні, публікація друкарських продуктів у маркетплейсі, без посилання на регіон. Ми постійно працюємо над просуванням ринку в Інтернеті та розширюємо коло потенційних клієнтів друку.
При замовленні друку клієнт часто стикається з питаннями від фахівців, в яких він не має досвіду, плутається у термінах. Як результат, він намагається розібратися, вивчивши багато статей, або менеджер з друку вчить його, що займає багато часу, або клієнт просто залишає ідею зробити замовлення саме у вас. Рішення від маркетплейсу DRUK: ми вводимо контекстуальні підказки для всіх професійних термінів. Ми також підготували всі необхідні вимоги до макета простою мовою та автоматизували нормалізацію файлів та найбільш необхідну підготовку макета для друку.
Кожен клієнт хоче побачити, що відбувається з його замовленням саме зараз, щоб бути впевненим у термінах та результаті. Рішення від маркетплейсу DRUK: ми транслюємо статус замовлення та кожного товару у замовленні в особистому кабінеті клієнта, щоб він міг легко і чітко відстежувати передбачувану дату готовності товарів та замовлення, етап, на якому знаходиться замовлення.
Коли клієнт вперше замовляє товари з друкарні, йому досить складно уявити результат свого замовлення. З цієї причини клієнт перебуває у стані непередбачуваного результату. Рішення від маркетплейсу DRUK: автоматичне модулювання попереднього перегляду замовлення: клієнт зможе візуально оцінити, як виглядатимуть товари з його макетом. Ми ретельно контролюємо виробничі картки, так що результат завжди прогнозуємий, бо ми працюємо лише з друкарнями високого рівня професіональності.
Для того, аби друкарня почала продавати онлайн, створити сайт замало. Вам потрібно мати систему, яка дійсно спрацює, а не лежить десь на сервері та потрапила до індексу пошукових систем. Рішення від маркетплейсу DRUK: Ми розробили інтеграцію між сайтом, який отримують наші партнери та CRM (система управління взаємодією із клієнтами), щоб відстежувати замовлення від створення клієнтом, до його видачі. Також CMS (система управління змістом сайту), де співробітник друкарні зможе управляти змістом сторінок сайту у простому та зрозумілому інтерфейсі, без звернення до програмістів.
ma_troubles
Наша основна відмінність
Саме системою, яка вирішує всі ці проблеми, є маркетплейс DRUK. Ми даємо зручний та простий редактор, самі займаємося seo, участь у маркетплейсі дає додатковий потік із онлайн ринку поліграфії регіону.
Стати партнером DRUK
Заповніть форму та отримайте бонусом доступ до демо-версії нових покращень маркетплейсу, які заощадять ваші гроші та допоможуть заробляти більше.
Ми зв'яжемося та розкажемо докладніше – що вам дасть підключення ДРУК на вашому ринку та скільки це займе часу.
Запит демо
ma_footer